Utrka po Francuskoj se završila, a mi smo prikupili par zanimljivih činjenica trotjednog spektakla.
Za ovogodišnju utrku organizatori su pripremili čak 20 različitih motiva žute majice. Unatoč tome da majica vodećeg u ukupnom zbroju, koju je više od pola ovogodišnje utrke nosio Primož Roglič (Jumbo Visma), iz daljine izgleda svaki dan ista, to nije tako. Cilj svake etape, znači grad odnosno općina u kojem gostuje, dodao je svoj motiv odnosno fotografsku siluetu na žutu majicu. Tako je Roglič zamijenio jedanaest žutih motiva na majici vodećeg, a Pogačar je nosio samo jednog, onog s likom Slavoluka pobjede.
U cijeloj 117-godišnjoj povijesti utrke najviše pobjeda su pokupili domaćini (francuska ima 36 pobjeda), prate ih Belgijanci (18), Španjolci (12) i Talijani (10). Po jednu pobjedu imaju još Njemačka, Danska, Irska, Australija, Kolumbija i Slovenija.
Prosječna brzina ovogodišnjeg Toura bila je 39,59 kilometara na sat. To je približno za kilometar na sat sporije nego lani. Prosječna brzina zadnjih pet godina Toura je isto tako malo veća od ovogodišnje (40,09 km/h).
Natjecatelji na ovogodišnjoj utrci potrošili su približno 45.000 bidona, većinu njih su uz trasu za uspomenu pokupili ljubitelji biciklizma.
Za tri tjedna utrke biciklist je u prosjeku potrošio 124.000 kalorija, znači od 5.000 i 6.000 kalorija na pojedinačnu etapu. U usporedbi s hranom i pićem to znači da je u tri tjedna popijeno 200 staklenki pjenušca, 500 kroasana ili 155 punih engleskih doručaka.
Biciklist je od starta u Nici do cilja u Parizu pedale okrenuo skoro 500.000 puta. U prosjeku 90 okretaja na minutu je konačni broj 490.000 okretaja pedala.
Cijeli karavan ovogodišnjeg Toura s 176 biciklista na startu (i 146 na cilju) i prijeđenih 3.470 kilometara u tri tjedna potrošila je 850 biciklističkih pneumatika. Osim šest (biciklističkih) ekipa koje je opremio Continental, sva službena vozila utrke također imaju Continentalove pneumatike.
Pobjednik ovogodišnje utrke Tadej Pogačar (Team UAE Emirates) za ukupnu pobjedu sa svim etapama, brdskim i letećim ciljevima zaradio je točno 623.930 eura. Većina zarade biti će podijeljena među članovima njegove ekipe.
Za utrku je bilo akreditiranih 1.800 novinara, a prijenos utrke se odvijao na 100 televizijskih postaja po cijelom svijetu. Petnaestu etapu s usponom na Colombier preko malih zaslona u prosjeku je gledalo čak 6,3 milijuna Francuza, a čak 40 milijuna Francuza, to je skoro dvije trećine stanovništva, pogledalo je bar dio jedne od etapa ovogodišnjeg Toura.
Čak 14,5 milijuna različitih korisnika za vrijeme utrke zabilježila je službena internet stranica letour.fr, a više od milijun lajkova na službenom profilu Instagrama dobila je fotografija zagrljaja Primoža Rogliča i Tadeja Pogačara na kraju kronometra u 20. etapi.